Autor |
Wiadomość |
LEEHU |
Wysłany: Śro 4:49, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
W zalaczniku, ktory dostales widnieje data 14 kwietnia.
Na razie nie mam glowy do tego Szkielet. Mysle, ze jesli bardzo Ci zalezy, to sam mozesz sie odezwac do mola.
Jak na razie musze wyjsc z handry, w ktora wprowadzily mnie raporty z pracowni.. albo moze bardziej ich brak :/ |
|
|
Szkielet |
Wysłany: Wto 23:50, 20 Mar 2007 Temat postu: |
|
Może napisz do niego w imieniu całego roku o jakiś przykład bo my nie wiemy jak to ma wyglądac i wogóle o co chodzi?/ kiedy jest ten egzamin?// |
|
|
LEEHU |
Wysłany: Wto 21:25, 20 Mar 2007 Temat postu: |
|
Nie wiem dokladnie, jak to ma wygladac... ale metoda problemowa ma niby aktywowac uczniow.
jedno pytanie, jakie w miare mam wymyslone, to: Dlaczego ogladajac wyscigi f1 slychac harakterystyczne wrruuu-um.. a kiedy transmisja dochodzi z bolidu kubicy, odglos silnika jest regularny.
Mol jeszcze cos pisal o przewidzianych odpowiedziach.. wiec ja bym pewnie sie spodziewal, ze kolesie mi napisza o zmianie biegow, o niedoskonalosci mikrofonow w kamerach itp. Jezeli chodzi o umiejętnosc, jaka bedzie sprawdzana, to zauwazenie efektu dopplera w otaczajacym swiecie.. ale ogolnie mozna cos wybrac z programu nauczania.
Mysle, ze mniej wiecej o cos takiego chodzi... jeszcze nie szukalem w necie, czy nie ma jakichs propozycji moznaby poszukac pod pytania metodą problemową. |
|
|
marek |
Wysłany: Wto 15:03, 20 Mar 2007 Temat postu: |
|
LEEHU daj znac jak wiesz jak maja dokladnie wygladac te pytania jak wymyslisz jakies dla sie bie to daj przyklad bo ja bede to musial 10 razy przeczytac zanim zrozumiem o co molowi chodzilo... |
|
|
Szkielet |
Wysłany: Wto 12:47, 20 Mar 2007 Temat postu: |
|
go chyba pojebało |
|
|
LEEHU |
Wysłany: Sob 17:06, 17 Mar 2007 Temat postu: co napisał Mól |
|
Mól odpisal na mojego maila, ze skoro nie ma temato, to chyba ma znaczyc, ze nie mamy nic robic na egzamin. Opisal nastepujaco
Szanowny Panie,
tematy Państwo dostaniecie. Ze względu jednak na to, że w Waszej grupie
zasadniczo nie ma nauczycieli, zadanie egzaminacyjne będzie prostsze.
Będziecie musieli Państwo przygotować zestaw odpowiednich pytań
problemowych sterujących procesem dydaktycznym.
Szczegóły w następnym e-mailu.
serdecznie pozdrawiam
Bogusław Mól
Więc pozostaje czekac na kolejna wiadomosc... swoja droga lubie osoby, ktore zmieniaja zasady nic nie mowiac. |
|
|